ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ БІЗНЕСУ
Михайло Колісник
June 15, 2024
м. Чернівці
- Сім базових інструментів риторики.
- Інструменти,які допоможуть зануритись в фундаментальний інструментарій комунікації:структурування, інтонації, мову тіла.
- Риторичнасинхронізація. Інструменти риторики, які допомагають встановлювати продуктивнийконтакт із співбесідником, аудиторією, клієнтами, партнерами.
- Елементирапорту продавців з клієнтами, керівників з підлеглими, підлеглих зкерівниками.
- Риторичнапротидія маніпуляціям. Інструменти, за допомогою яких можна визначати брехню та маніпуляціюспівбесідника, при цьому зберігати можливість не зашкодити продуктивнимвідносинам.
- Напрямкироботи керівників/продавців або власників бізнесу з базовими запереченнямиклієнтів чи партнерів.
- Перемовини,дискусії. Навички та вміння домовлятись, проводити складні перемовини тадискусії, особливо в кризових обставинах.
- Публічні виступи, самопрезентація. Секретиефектності та способи ефективності у публічних виступах. Значеннясамопрезентації у власне презентації продукту та у загальному малюнку продажів.
Події