30.8.2023
«Бізнес будь-якої компанії починається та закінчується глибоким аналізом цифр. Незалежно від того, що робить компанія, якщо вона не може зробити висновки з фактів про власний бізнес і приймає рішення на основі поверхневої інформації або інтуїції, вона зрештою заплатить за це високу ціну» (Білл Гейтс).
Останні дні серпня в нашій Школі ми присвятили роботі з нашими учасниками в напрямку здобуття аналітичних компетенцій в реконструкційному підприємництві.
26 серпня працювали на сесіях з тренером та консультантом з питань бізнес-аналізу та аналітичного CRM, головою компанії Analytical Boutique Костянтином Пацерою, який має 18+ років досвіду викладання в бізнес школах України та співпрацював з топовими компаніями.
Перший день модулю «Бізнес- та макроаналітика» для менеджерів та власників бізнесу пролетіли на одному диханні з активними обговореннями яскравих кейсів з вітчизняного бізнесу, а в процесі дискусій разом із тренером сфокусувалися на таких чотирьох сесіях
Завершили навчальний день розглядом кейсу компанії Saxonville Sausage (Harvard Business School, Kate Moore) та дебатами між двома групами наших учасників.
В другий день четвертого модулю ми розглянули, яким чином використовувати в бізнесі макроекономічну аналітику разом із Григорієм Кукурузою, партнером та старшим економістом Ukraine Economic Outlook.
Впровадження інновацій, масштабування чи відкриття нових напрямків бізнесів завжди вимагають аналізу на рівні макроекономіки, а на практиці ми повинні фокусуватися на дослідженнях динаміки валового внутрішнього продукту, ситуації з цінами в країні, рівня зайнятості та обмінного курсу, й, авжеж, здійсненням коротко-, середньо- та довгострокового прогнозування основних макроіндикаторів.
Саме тому чотири сесії з експертом з макроекономічного аналізу та прогнозування ми працювали над вивченням: