Інноваційний маркетинг та продажі

17.7.2023

«Руйнуємо» стереотипи на модулі разом із Вадимом Пустотіним, засновником та директором бренд-консалтингової компанії «Слідопит консалтинг», який упродовж останніх 25 років розробляє бренд-стратегії для українських і міжнародних компаній. 

В портфоліо нашого сьогоднішнього спікера проєкти для понад 150 брендів, серед яких Pampers, OKKO, Auto.Ria, Київстар, Sandora, корпорація "Рошен", Millenium, Sinoptik.ua, Dom.Ria, Prom.ua, Rabota.ua, Наша Ряба, Ariel, Maxus, Любимов, Аквамарин, Інтуїція, Reprisa, Concorde Capital, Liqui Moly, Inkerman, Rosa, Укр-Китай Логістика, Клуб 4 лапи, Freggia та інші. 

Ми ж сьогодні концентруємось на інноваційному маркетингу в сучасному стратегічному управлінні, зокрема, відпрацьовуємо використання брендингу як інструменту розвитку бізнесу. 

Наші сесії також передбачають навчання позиціюванню та емоційному фокусуванню бренду, розбір типових помилок при побудові бренду, а також побудову брендів на ринках послуг та Business-to-Business ринках.

Другий день навчального модулю провели з сертифікованим бізнес-коучем (ECF), співвласницею та CEO групи компаній МТА та директором з розвитку Datami Оксаною Філіповою, яка має 20+ років досвіду в побудові з 0 відділів прямих та онлайн продажів. 

  • Вчилися проводити аудит системи продажів, комплексну оцінку ефективності та пошук критичних резервів зростання.
  • Розглянули сервіс дизайн CX/EX як основу мислення, цифрову трансформацію системи продажів B2B/B2C. Відпрацювали алгоритми впровадження змін у відділі продажу.
  • Обговорювали різні структури відділу продажів та експерементували з постановкою планів та розрахунком цілей, розібралися як використовувати дашборди.
  • Дізналися більше як шукати, відбирати, адаптувати, навчати менеджерів з продажу, яку систему мотивації використовувати, особливо для мотивації менеджерів з продажу різних поколінь